Konstigt..

Fick värsta skumma sms:en på mobilen förut. Meddelandena kom från samma nummer och det stod samma sak i alla sms. Var 5 stycken sammanlagt.
Såhär stod det:
"Jag kommer ner 13.30 och då förväntar jag mig att allt är städat, SÄG det till alla!
Och äggturken måste fixa västerås!
När ni har dammsugit kom upp med den."
Jag fattade inte ett skit.
Kollade upp numret nu. Tydligen någon ifrån Karlstad som måste ha skickat fel.
Men vem skickar fel 5 gånger??
En fråga bara... Vem fan är äggturken??
Hoppas ni får en bra dag!
Puss

P.S. Beställde stövlarna jag hittade igår =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hahaha! Va fan! Jävla cp då?? o jaa, vem ä äggturken?? :P Jag dööör :P



Puss

2011-09-16 @ 18:27:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0