Torsdag 3/2

Har som vanligt haft fullt upp, så sorry igen för dålig uppdatering..

Idag har det vart rätt lugnt än så länge. Vaknade imorse av att det va en gubbe som plinga på dörren och skulle fixa våran kran i köket som har vart fel.
Efter det vart det kaffe o sen ringde Linda o fråga om jag ville följa med hem till dem ett tag.
Så nu har jag precis kommit hem och självklart följde Kevin med hit =)

Vid 1 ska vi hämte Linus och Evelina med, så då blir det leka av =)
Väntar på telefonsamtal idag med, hoppas att det inte blir några problem idag.

Igår va det sjukgymnastik och då sa hon att jag skulle börja med bassängträning en gång i veckan med.
Så nu blir det sjukgymnastik, bassängträning och tid till arbetsterapeuten en gång i veckan, och i samma veva säger de att jag inte ska stressa så mycket =/

Men men, det kanske blir bra i slutänden...

Nu ska jag gå och underhålla Kevin lite =)
Hade så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0