Torsdag 17/2

Jaha.. Då satt jag här igen då...
Vad har hänt sen sist???
Inte ett skit tror jag.

Igår hade jag tid till sjukgymnastik och då kom jag äntligen ihåg att berätta om mina knän och händer.
Nu är det som så att när jag går ibland så viker sig bara knät under mig så jag typ slår i backen.
Håller jag i något med högra handen är det mer regel än undantag att jag tappar den grejjen.
Känner inte ens att jag håller på att tappa greppet.

Idag ska jag till arbetsterapeuten igen, vi ska gå en liten promenad och sen prata lite.
Det är väldigt skönt att ha någon utomstående och prata med.
Beklagar jag mig till min familj känner jag mig bara jobbig.

Imorgon blir det fullt upp hela dagen.
Först på morgonen åker vi och hämtar Kevin, han ska följa med och storhandla.
Han älskar att åka och handla massa saker.
Kanske är för att han jämt får en "belöning" av oss när vi har handlat klart =)
Efter det att vi har handlat och plockat in i kyl och frys är det dags att skjutsa bror till pappa.
När vi kommer hem sen är det redan kväller.

Dags att göra sig iordning lite kanske.
Har ju vart uppe sen 8 och har bara druckit kaffe =)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0